Schiller Waterfiets meets Eurovisie Songfestival

Heb jij de custommade Eurovisie Songfestival Waterfiets al gespot in Rotterdam? Om iets terug te doen voor de stad hebben wij speciaal een exclusieve wrap ontwikkeld voor de Schiller Waterbike!

Om iets terug te doen voor de stad Rotterdam en het feit dat wij deel uitmaken van de promotievideo van de vier meter hoge, 3D geprinte Eurovisie trofee hebben wij een exclusieve Eurovisie Songfestival wrap laten maken voor de Schiller Waterfiets.

Marketing Director Wesley dos Santos: 'De wrap is geïnspireerd op het visuele identiteit van het festival dat gemaakt is door het bureau Clever°Franke. Het design staat symbool voor de viering van 65 jaar Eurovisie Songfestival en de 41 landen die er bij elkaar komen. Een reflectie van de Rotterdamse samenleving waar wij tros op zijn.'

'Het Eurovisie Songfestival is 10 jaar na de Tweede Wereldoorlog ontstaan om Europa dichterbij elkaar te brengen met behulp van muziek. Wij willen bezoekers, inwoners en dagjesmensen met de waterfiets dichter bij het gevoel van vrijheid brengen en het perspectief verbreden die zij hebben van de prachtige stad Rotterdam.' aldus Sales Director Harrison dos Santos.

Met dit gebaar willen wij niet alleen de presentatoren Jan Smit, Chantal Janzen, Nikkie en Edsilia Rombley uitnodigen om Rotterdam vanaf het water te ervaren op een manier waarop zij dat nog nooit hebben gedaan zoals te zien is op onze laatste Instagram post. Maar vooral de gehele organisatie bedanken voor het opzetten van dit evenement in deze tijd en het muzikaal samenbrengen van Europa.

Open up!

#schillerwaterbike #fietsvaren #rotterdam #eurovisiesongfestival2021 #rotterdam